Дизайн упаковки та етикетки
Перше враження – завжди найважливіше. Ми знаємо, як створити позитивні враження від продукту за допомогою упаковки та етикетки. Стильний дизайн пакувальної продукції вашого бренду – це до нас!
на полицях магазину
продукт у стильній упаковці
візуальна естетика відмінно поєднуватиметься з
інформативністю.
«Другої можливості справити перше враження не буває» - Так говорить вислів відомої законодавиці моди. Воно цілком відноситься і до упаковки – «одязі» будь-якого товару. Тому виробники завжди інвестують у розробку дизайну упаковки, яка робить продукт пізнаваним, помітним та привабливим. Стильна коробка з тисненням, пакет із крейдованого картону з повнокольоровим друком додають цінності навіть простої речі. У той час як навіть найякісніший продукт із відмінними споживчими якостями може залишитися непоміченим на полиці, якщо він матиме відповідний зовнішній вигляд.
Розробка дизайну упаковки та етикетки від компанії Printerio
Продумане оформлення товару є ефективним маркетинговим інструментом, який привертає увагу та впливає на вибір покупця.
При цьому він оцінює візуальну привабливість, форму, тактильні відчуття. Тому, щоб обійти суперників у висококонкурентній ніші, необхідно щось оригінальне, незвичайне, з новими властивостями.
Дизайн упаковки: особливості та етапи
Оформлення товару – складний, багатоступінчастий процес, який потребує комплексного підходу, ретельного підбору матеріалу, технологій та методів, форми, кольору, шрифту. Обов'язково враховується призначення та характеристики продукту.
Основними етапами роботи є:
- Аналіз ринку, конкурентної ніші;
- Пророблення характеристик, переваг продукту;
- Створення оригінальної ідеї;
- Підготовка макету;
- Підбір технології друку та післядрукарської обробки.
Ми знаємо, як поєднати концепцію з продуктом та реалізувати її з урахуванням вимог клієнта!
Дизайн етикетки: основні вимоги
За допомогою етикеток маркують продукцію. У цьому кожному товару – косметичних засобів, напоїв, одягу, використовують спеціальні види, які можуть відрізнятися матеріалом, способом виробництва.
Етикетка потрібна для надання споживачеві основної інформації про продукт, при цьому вона може бути використана для реклами та популяризації бренду.
До них висувають певні вимоги. Незалежно від виду, категорії продукції вони повинні містити таку інформацію:
- назва товару;
- склад, перелік інгредієнтів;
- дату виготовлення;
- термін придатності;
- умови зберігання;
- рекомендації щодо використання;
- назва виробника, контактні дані.
Також можливе нанесення штрих-коду, ціни.
Щоб залучати покупців, використовується оригінальне оформлення – нестандартна конфігурація, яскраві помітні відтінки. Найбільш популярними є такі види:
- на паперовій основі;
- з полімерних матеріалів;
- об'ємні;
- з голографією;
- самоклейки.
Ми застосовуємо сучасні технології друку, які точно передають корпоративний колір, роблять написи чіткими, тому готовий продукт добре поєднує інформативність із привабливістю.
Скільки коштує розробка дизайну упаковки та етикетки?
Щоб замовити дизайн пакувальної та етикеткової продукції, зателефонуйте або замовте розрахунок вартості на сайті. Експерти нашої компанії нададуть докладні консультації та приймуть замовлення.