facebook pixel gif identifier
Замовити дзвінок
UARU

правила та умови

  1. Терміни та скорочення .
    1. Ми – суб'єкти господарської діяльності, які на законних підставах надають послуги під маркою Компанія Printerio (повного найменування, логотипу).
    2. Клієнт – фізична або юридична особа, яка звернулася до нас за послугами та сплатила вартість наших послуг згідно з рахунком-фактурою.
    3. Замовлення – сплачений клієнтом перелік товарів/послуг, у якому проводиться печатку. Вид друку та вся контактна інформація макта узгоджується з візуалізації клієнтом.
    4. Макет — векторний файл з інформацією для друку
    5. Брендування – процес нанесення логотипу, контактної інформації на поверхні з використанням спеціальних фарб, кліше, друкарського обладнання з гарантією стійкого нанесення
      • 1 місяців на текстиль (при пранні на Ручному режимі в пральній машині без використання агресивних засобів для чищення)
      • 6 місяців на гравіювання по металу та тиснення
      • 3 місяці на друк фарбою на посуді
    6. Особистий менеджер – співробітник компанії, який пройшов навчання на надання інформаційно-консультаційної послуги. Повністю володіє процесингом надання послуг. Має актуальну інформацію з технічних та товарних можливостей компанії. Уповноважений вести переговори та Замовлення клієнта, який був закріплений рандомно при першому зверненні або при перезмінці менеджера у разі його відсутності/звільнення з посади.
    7. Процесинг надання послуги – процедура ідентифікації та встановлення особи Клієнта, за якою до нього закріплюється особистий менеджер відділу продажу. Він надає всю інформаційно-консультаційну послугу. Готує та погоджує Макет, виставляє рахунок-фактуру. Здійснює прийом/передачу Замовлення між виробничими відділами. Є гарантом виконання Замовлення в обумовлений термін компанією.
  2. загальні положення
    1. Звертаючись до нас за телефонами, Viber, Telegram або e-mail, вказаним на веб-сайті printerio.com.ua, на сторінках FB і Instagram, або в інший доступний спосіб (презентація, особиста зустріч), Клієнт тим самим дає повну і беззастережну згоду з усіма правилами, викладеними у цьому Порядку.
    2. До моменту звернення до нас за послугами Клієнт зобов'язаний уважно ознайомитись з текстом цього Порядку та у разі незгоди з умовами та правилами – відмовитись від намірів з нами працювати та негайно припинити будь-яку взаємодію.
    3. Ми надаємо послуги у наступних сферах:
      • Брендування (нанесення інформації Клієнта) на сувенірну продукцію оптом. Перелік товарів та технологій прописаний на відповідних сторінках сайту printerio.com.ua;
      • Брендування (нанесення інформації Клієнта) на сувенірну продукцію оптом на товари не прописаних на сторінках сайту printerio.com.ua, індивідуально підібраних та доставлених до друкованого цеху на замовлення з використанням різних технологій крім зазначених на сторінках сайту printerio.com.ua;
      • Продаж сувенірів оптом;
      • Розробка логотипу, фірмового стилю, макета, файлу додрукарської підготовки для Клієнта;
      • Розробка візуалізації готового замовлення з гарною відповідністю картинки та сувеніру після надання послуги з його брендування.
      • Виготовлення кліше, плівок та всього необхідного витратного матеріалу, необхідного для надання Послуги.
    4. Робота з надання послуги починається тільки після оплати рахунку-фактури. Оплата Клієнтом будь-якого нашого рахунку-фактури також означає, що він повністю погоджується з усіма положеннями цього Порядку.
    5. Якщо у Клієнта є будь-які питання щодо умов даного Порядку, то він зобов'язаний до початку співпраці та до звернення до нас вислати всі питання, що є у нього, у письмовій формі на e-mail адресу: info@printerio.com.ua
  3. Права та обов'язки.
    1. Ми зобов "язуємся:
      1. Організувати та забезпечити належне надання Послуги.
      2. Діяти в інтересах Клієнта та прагнути надання лише високоякісних послуг. У разі виникнення спірних ситуацій як між Клієнтом та Нами, так і за участю третіх осіб, вживати всіх законних та етичних заходів для захисту законних та етичних інтересів Клієнта.
      3. Використовувати всі персональні дані та іншу конфіденційну інформацію про Клієнта лише для надання послуг, не передавати та не показувати третім особам, що є у нас документацією та інформацією про Клієнта.
      4. Надавати усні та письмові консультації з додаткових питань Клієнта. Обсяг та терміни консультування, а також форма консультації визначається Нами у кожному конкретному випадку самостійно.
      5. Не конкурувати з Клієнтом у жодних сферах, бути доброчесними, не втручатися у внутрішні справи Клієнта, не вживати заходів.
    2. Ми маємо право:
      1. В односторонньому порядку визначати вартість усіх послуг, що надаються відмінними від цін на веб-сайті printerio.com.ua та змінювати умови цього Порядку без попереднього повідомлення Клієнтів.
      2. Користуватися послугами будь-яких фізичних та юридичних осіб з метою своєчасного та якісного виконання зобов'язань перед Клієнтом. Самостійно визначати склад фахівців, які надають Послугу, та на свій розсуд розподіляти між ними роботу.
      3. Чи не посвячувати Клієнта в процесинг.
      4. Вимагати 100% передплату за надання Послуги.
      5. Відмовити Клієнту у наданні Послуги у разі несплати у встановлений термін або у разі не надання Клієнтом необхідних документів чи макета для виконання замовлення.
      6. Отримувати від Клієнта будь-яку інформацію, необхідну для якісного надання Послуги.
      7. Додавати контакти клієнта для автоматичного розсилання новин компанії Printerio по e-mail та SMS.
      8. У випадку, якщо сплачена Послуга не може бути надана з незалежних від Нас причин (наприклад, форс-мажорні обставини), перерахована Клієнтом сума може бути використана для оплати іншої Послуги. Також сплачена сума може бути повернена Клієнту будь-яким доступним на той час способом за вирахуванням накладних витрат, понесених Нами, та комісії платіжної системи з переказу грошей при поверненні.
    3. Клієнт зобов'язується:
      1. Своєчасно та повністю оплачувати Нам вартість послуг, що надаються, у порядку, у строки та у розмірі, встановлених цим Порядком та інвойсом.
      2. Надати нам всі відомості та дані, необхідні для виконання наших зобов'язань.
      3. Не розголошувати службову та іншу конфіденційну інформацію, яка не є предметом Послуги, яку було надано Нами під час роботи.
      4. Не конкурувати з Нами в жодних сферах, бути доброчесним, не втручатися у наші внутрішні справи.
      5. Звертатись за Послугою, у тому числі додатковими, безпосередньо за контактами, вказаними на нашому офіційному веб-сайті printerio.com.ua. Не створювати конфліктів, не вводити нас в оману.
      6. Не використовувати наших співробітників, агентів, постачальників, помічників, довірених осіб у своїх цілях без нашої попередньої згоди.
    4. Клієнт має право:
      1. Вимагати від Нас належного та своєчасного надання Послуги.
  4. Терміни надання ІКУ.
    1. Терміни надання Послуги залежать від багатьох факторів і стандартно складають 5 офіційних робочих днів і можуть бути скориговані окремо в усній формі або договорі.
  5. Вартість ІКУ та порядок розрахунків.
    1. Вартість послуг, що надаються, визначається Нами відповідно до виставленого рахунку-фактури, в якому передбачено певний перелік Послуг, який Клієнт зобов'язується сплатити.
    2. Оплата Послуг здійснюється у формі 100% передоплати та за процедурою, що встановлюється цим Порядком.
    3. Клієнт самостійно відповідає за правильність вироблених ним платежів. Моментом оплати вважається надходження коштів на вказаний розрахунковий рахунок.
    4. Остаточну вартість Послуги Ми встановлюємо залежно від завдання Клієнта.
  6. Відповідальність
    1. Сторони правовідносин, що виникають при наданні Послуги, несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання своїх зобов'язань відповідно до чинного законодавства України.
    2. Ми несемо відповідальність за своєчасність послуг, що надаються при виконанні Клієнтом встановленого Порядку надання послуг, розміщених на сайті printerio.com.ua.
  7. Ми не несемо відповідальності за неотримання Клієнтом Послуги, а здійснена в цьому випадку оплата не повертається та на інші послуги не переноситься, у таких випадках:
    1. Вказана Клієнтом електронна адреса, номер телефону, адреса доставки на момент надання послуги недоступна або клієнт не з'явився протягом місяця за товаром до пункту самовивезення.
    2. Клієнт не може отримати оплачені послуги через технічні або інші причини, що виникли в нього.
    3. У разі дії Клієнта, які спричинили зміну цілісності брендованого товару, намокання чи псування.
    4. Ми не несемо і за жодних обставин не можемо нести ніякої матеріальної відповідальності, яка виходить за межі сум, отриманих від Клієнта як оплата за Послугу.
    5. Ми не несемо жодної відповідальності у разі настання форс-мажорних обставин.
  8. Особливі умови та порядок розгляду спорів.
    1. Усі претензії, запити, питання, будь-яка інша кореспонденція повинні надсилатися на адресу електронної пошти, яка вказана на сайті в розділі Контакти, а саме info@printerio.com.ua. Послуга вважаються належним чином і в повному обсязі, якщо протягом місяця з моменту надання послуги Клієнт не пред'явив претензію за вказаною адресою електронної пошти.
    2. Претензії Клієнта щодо послуг, що надаються, приймаються Нами до розгляду електронною поштою протягом 5-ти (робочих) днів з моменту виникнення спірної ситуації, якщо така ситуація виникла в процесі надання Послуги.
    3. Протягом 10 (десяти) робочих днів з дня отримання претензії Ми можемо викласти свою позицію щодо вказаних у претензії принципових питань та надіслати свою відповідь на адресу електронної пошти, вказаній у претензії. У разі недосягнення вирішення спору шляхом претензійного порядку, суперечка може бути вирішена у судовому порядку за законодавством України.
    4. Не розглядаються анонімні претензії чи претензії, які дозволяють ідентифікувати Клієнта з урахуванням наданих їм даних.
    5. Питання, що виникають із тлумачення та застосування цього Порядку та не врегульовані ним, регулюються на підставі чинного законодавства України.
  9. Форс мажор
    1. До наших правовідносин з Клієнтами застосовуються правила про форс-мажор, передбачені законодавством України.
  10. Припинення відносин
    1. Ми маємо право розірвати договір з Клієнтом у разі:
      1. Якщо дії Клієнта потенційно можуть або завдали Нам прямих чи непрямих збитків, у тому числі, Нашим партнерам та (або) іншим компаніям та особам, пов'язаним з Нами та (або) шкоди Нашим працівникам;
      2. Якщо у рамках виконання Послуги Ми виявляємо протиправність вимог Клієнта.
      3. У разі заподіяння своїми діями шкоди Нам, Нашим партнерам та (або) іншим компаніям та особам, пов'язаним з Нами та (або) Нашим (їх) працівникам, Клієнт зобов'язується виплатити компенсацію у грошовому еквіваленті, порівнянному з завданими збитками.
    2. З усіх питань, які не врегульовані цим Порядком, сторони керуються чинним законодавством України.
  11. Обмеження відповідальності
    1. Інформація, що міститься на сайті printerio.com.ua, не є юридичною чи іншою професійною консультацією. Використовуючи інформацію, розміщену на сайті, Клієнт усвідомлює та підтверджує, що:
      1. Подані матеріали можуть бути юридичним. Будь-які рекомендації, подані в них, не призначені для безпосереднього прийняття безпосередньо аналогічних рішень, а опубліковані виключно з інформаційною метою.
      2. Представлені на сайті матеріали, а також результати Послуги, наданої Клієнту, не можуть бути використані для порушення будь-якого законодавства в будь-якій юрисдикції, у тому числі й для ухилення від сплати податків або іншої незаконної діяльності.
      3. Ми не несемо жодної відповідальності в тому числі юридичної, за будь-які помилки або упущення, які можуть бути на веб-сайті printerio.com.ua. У тому числі і за рішення, які були прийняті будь-якою особою на підставі інформації з даного веб-сайту, так само як і за наслідки, що виникли в результаті прийняття цих рішень.
    2. Клієнт повністю усвідомлює та підтверджує, що Ми не несемо додаткову відповідальність за шкоду упущеній вигоді, шкоду репутації, шкоду від використання, або будь-які інші матеріальні та нематеріальні втрати тощо, що виникають через порушення термінів надання Послуги.
    3. Ми не несемо відповідальності за брендування, яке спричиняє порушення авторського права. Надаючи/замовляючи макет для друку, Клієнт сам несе відповідальність за дію в рамках закону з авторського права.
  12. Конфіденційність
    1. Ми усвідомлюємо всю важливість дотримання недоторканності та конфіденційності приватного життя та персональних даних. Клієнт може використовувати Послугу, не вказуючи своїх персональних даних, якщо це не є суттєвим моментом самих Послуг та не порушує вимог законодавства.
    2. Ми використовуємо персональні дані та іншу інформацію Клієнта в особистих цілях компанії виключно для надання інформації про новинки компанії шляхом mail та SMS розсилок та не розкриваємо її третім особам. Клієнт завжди може відключити свою пошту від розсилки назавжди наприкінці кожного листа, дотримуючись інструкції.
    3. Ми залишаємо за собою право в односторонньому порядку вносити зміни до політики конфіденційності, яка є частиною цього Порядку. Наша політика не передбачає укладення окремого договору про конфіденційність чи угоди між Нами та Клієнтом.
  13. Авторські права
    1. Використання інформації з даного сайту будь-яким способом, крім особистого ознайомлення, можливе лише за Нашою письмовою згодою.