Допомога
Вишивка - це процес нанесення фактурного та стійкого малюнка на тканинні поверхні (уніформа, футболка, кепка, толстовки, сумка та інші вироби). З усіх існуючих, вишивка найбільш довговічний спосіб брендування текстильних речей, що добре працює в умовах впливу чистячих, хімічних складів.
Для нанесення використовують високоякісне комп'ютерне обладнання. Вишитий логотип виглядає презентабельно та органічно.
Макет необхідно надати у програмі CorelDRAW або Adobe Illustrator.
Шрифти та обведення необхідно перевести в криві. У макеті не повинно бути ефектів, невидимих або заблокованих шарів/об'єктів.
- мінімальна товщина лінії - 1 мм
- мінімальна висота букв - 5 мм
Деколь - стійкий спосіб брендування керамічних виробів, скла та порцеляни. Широко застосовується у брендуванні зовнішньої поверхні посуду та облямівки.
Технологія нанесення включає тривалий і трудомісткий підготовчий період. Друк Деколь починається з розробки трафаретів для кожного кольору окремо, через які фарба наноситься на спеціальний папір. Готові шари просушуються протягом доби, потім накладаються один на одного і лакуються. Ця стадія також завершується сушінням. На наступному етапі папір змочують водою. Коли картинку притискають до грані виробу, папір обережно видаляється. Виходить ефект «перекладки». Посуд просушується та відправляється в муфельну піч для випалу. У процесі випалу відбувається спікання логотипу з поверхнею посуду, що забезпечує його стійкість до стирання. Однак, у зв'язку з впливом високих температур, друк деколью проводиться в рамках тонкої колірної півлітри.
Крім стійкості та зручності друку великих площ до плюсів технології відноситься можливість створити візуальний ефект (нанести натуральне золото та глянці на матову поверхню).
Макет необхідно надати у програмі CorelDRAW або Adobe Illustrator.
Шрифти та обведення необхідно перевести в криві. У макеті не повинно бути ефектів, невидимих або заблокованих шарів/об'єктів.
- мінімальна товщина лінії - 0,4 мм
- мінімальна висота букв - 2 мм
Лазерне гравіювання – це неконтактний метод прямого друку зображення на поверхню з металу.
Лазерне гравіювання використовується для брендування металевих ручок, флешок, фляг та термокухлів. В основі методу лежить процес пропалювання поверхні виробу лазерним променем на задану програмою глибину. Про
звертаємо вашу увагу, що замовити та передбачати колір гравіювання заздалегідь складно. Колір залежить від товщини, кольору захисного покриття та однорідності виробу. На латунному корпусі з лакофарбовим захисним шаром гравіювання вийде золотого кольору. Ви отримаєте контрастний малюнок при гравіювання багатошарового матеріалу, де в результаті видалення верхнього шару лазер відкриває контрастну підкладку.
Макет необхідно надати у програмі CorelDRAW або Adobe Illustrator. Шрифти та обведення необхідно перевести в криві. У макеті не повинно бути ефектів, невидимих або заблокованих шарів/об'єктів.
- мінімальна товщина лінії - 0,15 мм
- мінімальна висота букв - 2 мм
Об'ємні наклейки під смолою – це повнокольоровий спосіб нанесення логотипу на поверхню, виготовлену з різних натуральних та синтетичних матеріалів. Спосіб застосовується для брендування брелків, меблів, вікон, power bank(ів), корпусів приладів та будівельного інвентарю.
Зображення переноситься на плівку ПВХ та покривається захисним шаром зі смоли.
Потім майбутня наклейка проходить термічну обробку у спеціальній камері.
Захисний шар надійно захищає яскраве зображення від агресивності навколишнього середовища та ультрафіолету, розтріскування, зминання, додає об'єм та блиск.
Макет необхідно надати у програмі CorelDRAW або Adobe Illustrator.
Шрифти та обведення необхідно перевести в криві. У макеті не повинно бути ефектів, невидимих або заблокованих шарів/об'єктів.
- мінімальна товщина лінії - 0,15 мм
- мінімальна висота букв - 1 мм
Прямий друк (direct to garment (DTG) друк) - оперативно наносить повнокольорові (при необхідності градієнтні) картинки найвищої якості безпосередньо на тканинні вироби (футболки, сумки, толстовки, сорочки та інше). При брендуванні використовуються екологічно чисті, безпечні для людини фарби, які витримують десятки прань, не розтріскуючи та не линяючи.
Друк здійснюється струминним методом обробленої спеціальним складом області виробу. На завершення чорнило закріплюється в тунельній печі. За технологією на кольорові вироби під малюнок потрібно нанести основу білого кольору. Шар фарби не чутний на дотик, тканина залишається приємною в носінні.
Макет необхідно надати у програмі CorelDRAW або Adobe Illustrator.
Шрифти та обведення необхідно перевести в криві. У макеті не повинно бути ефектів, невидимих або заблокованих шарів/об'єктів.
- мінімальна товщина лінії - 1 мм
- мінімальна висота букв - 5 мм
Сублімаційний друк — технологія термоперенесення картинок, логотипів або фото на посуд та інші сувеніри з металу, пластику та скла, заздалегідь оброблені спеціальним полімерним складом.
Макет зображення друкується цифровим способом на спеціальному папері. Закріплюється на заздалегідь підготовленій поверхні. Під дією високої температури чорнило проникає під захисний шар виробу, внаслідок чого гарантується стійке нанесення.
Макет необхідно надати в наступних форматах: Растровий формат - JPG, PNG (з прозорим фоном), TIF (LZW compression), PSD (в одному шарі) Роздільна здатність - 300 dpi Колірна палітра - RGB Векторний формат - AI, EPS, PDF, CDR, SVG Палітра кольорів - RGB (CMYK)
Шрифти та обведення необхідно перевести в криві. У макеті не повинно бути ефектів, невидимих або заблокованих шарів/об'єктів.
- мінімальна товщина лінії - 0,15 мм
- мінімальна висота букв - 1 мм
- Область запечатування на кухлі євроциліндр: Кругову (максимально) - 200х85 мм
- Оптимально видима частина на одній стороні (на себе / навпроти ручки / від себе) – 85х85 мм
Найпоширеніша, не дорога технологія брендування та нанесення фірмової символіки на вироби у пластику – Тампонний друк. В результаті Замовник отримує стійке, яскраве, чітке зображення із гарною деталізацією. Малюнки на корпус ручки, брелоків, годинників, зарядок, футлярів та інших затребуваних бізнес-аксесуарів часто наноситься в такий спосіб.
Це вид контактного, глибокого друку, у процесі якого фарба переноситься силіконовим тампоном із заготовки на виріб. Заготівля є спеціальною пластиною, в яку на фотополімерний шар вдавлюється контур необхідного зображення (слогана). Потім на заготівлю наноситься фарба і починається стадія безпосередньо друку. Спеціальний тампон щоразу прикладається до форми, а потім до поверхні виробу. До складу фарби входить розчинник, який вступає в реакцію з частинками верхнього шару аксесуара і утворює однорідну масу заданого кольору. Після підсушування нанесення готове! Хочемо зазначити, що повнокольорове зображення або градієнт за допомогою тамподруку передати неможливо. З таким завданням краще впорається УФ-друк.
Макет необхідно надати у програмі CorelDRAW або Adobe Illustrator.
Шрифти та обведення необхідно перевести в криві. У макеті не повинно бути ефектів, невидимих або заблокованих шарів/об'єктів.
- мінімальна товщина лінії - 0,10 мм
- мінімальна висота букв - 1 мм
Гаряче тиснення - це спосіб нанесення корпоративної символіки, в першу чергу, на вироби зі шкіри та шкірозамінника (обкладинки щоденників та папок, поверхня візитниць, гаманців та іншого), в результаті якого на шкіряній поверхні залишається рельєфний відбиток. Колір логотипу, виконаного в техніці гарячого тиснення, виходить на тон темніше за основу. Використання фольги в технології дозволяє змінити колір логотипу на золотий або срібний або інші кольори.
Процес починається з виготовлення металевого кліше для пресування тиснення. Після прямого короткочасного впливу на поверхню виробу нанесення готове. Для ефектності (за бажанням) між шкірою та нагрітим кліше міститься фольга. Вона вдавлюється в гладку поверхню виробу та припікається до верхнього шару, внаслідок чого залишаючи металевий відбиток. Такий вид друку є довговічним і виглядає на будь-якому виробі «як рідний».
Макет необхідно надати у програмі CorelDRAW або Adobe Illustrator.
Шрифти та обведення необхідно перевести в криві. У макеті не повинно бути ефектів, невидимих або заблокованих шарів/об'єктів.
- мінімальна товщина лінії - 0,5 мм
- мінімальна висота букв - 3 мм
УФ друк – широко поширений для рівних пластикових поверхонь, повнокольоровий вид поліграфічного друку, в основі якого лежить процес затвердіння спеціальних чорнил під дією ультрафіолету. Його використовують для нанесення яскравих, кольорових зображень. Реалістичність та стійкість вражають! Можливе оброблення великих площ. У такий спосіб брендують ручки, запальнички, флешки та інші пластикові сувеніри.
Висота виробу під нанесення, за технологічними вимогами, повинна перевищувати 5 див.
Макет необхідно надати у програмі CorelDRAW або Adobe Illustrator.
Шрифти та обведення необхідно перевести в криві. У макеті не повинно бути ефектів, невидимих або заблокованих шарів/об'єктів.
- мінімальна товщина лінії - 0,15 мм
- мінімальна висота букв - 1 мм
Флекс-плівка (термотрансферна плівка) - це малюнок на вінілової плівці з шаром, що клеїть, і підкладки. Підвид термоперенесення, що виконується вручну.
Він відкриває необмежені можливості для реалізації задуманого дизайну. Використовується для брендування текстилю, зокрема футболок та кепок.
Дозволяє наносити зображення навіть важкодоступні ділянки: рукави, кишені, коміри.
В арсеналі є плівки із різними візуальними ефектами: хамелеони, імітація металу, шкіри, фактури. Величезна палітра кольорів для друку. Поєднується з різними тканинами та між собою, це золотий метод для шедеврального рекламного повідомлення, яке не залишиться непоміченим. Така річ прикрасить будь-який гардероб!
Якщо дотримуватись правил догляду - плівка на текстилі триматиметься стійко і радуватиме господаря довго!
Макет необхідно надати у програмі CorelDRAW або Adobe Illustrator.
Шрифти та обведення необхідно перевести в криві. У макеті не повинно бути ефектів, невидимих або заблокованих шарів/об'єктів.
- мінімальна товщина лінії - 1 мм
- мінімальна висота букв - 5 мм
Друк шовкографією – популярний, надійний спосіб трафаретного брендування промопродукції, виготовленої практично з будь-якого матеріалу (бавовна, пластик, дерево, скло, шкіра).
Методом прямої шовкографії використовують для нанесення логотипів на рівні предмети з гладкою поверхнею (папки, футболки, пакети).
Для того щоб надрукувати логотип таким способом на раму натягують сітку, просочену світлочутливою емульсією. До сітки прикладають зображення та засвічують лампою. Виходить трафарет із перфорацією. Через неї подаються пігменти, і ракель, що рухається, розганяє їх по брендованій поверхні.
Хотілося б відзначити, що подібне нанесення стійке до стирання, присутня широка палітра кольорів фарб і відмінна кольоропередача. Можливість досягти ефекту об'ємного малюнка, скориставшись особливим підвидом - спіненою шовкографією.
Макет необхідно надати у програмі CorelDRAW або Adobe Illustrator.
Шрифти та обведення необхідно перевести в криві. У макеті не повинно бути ефектів, невидимих або заблокованих шарів/об'єктів.
- мінімальна товщина лінії - 0,5 мм
- мінімальна висота букв - 5 мм