SMM
Завдяки соціальним мережам ви зможете швидше просувати свої товари та послуги, працювати з клієнтами та їх запереченнями, створювати свій стійкий позитивний образ в очах клієнтів як існуючих, так і потенційних.
Будь-який комерційний проект має своє інтернет-представництво, корпоративний сайт, магазин. А популярні соцмережі допомагають налагоджувати комунікації із широкою аудиторією та залучати відвідувачів, зацікавлених у продукті. Сучасний дизайн SMM допоможе виділитися вашому обліковому запису на фоні конкурентів і збільшити цільову аудиторію.
Дизайн для соціальних мереж: послуги SMM дизайнера
Основним завданням оформлення сторінок у соцмережах є організація зручного та цікавого спілкування користувачів з брендом, створення позитивного іміджу.
Над кожним проектом працює група фахівців, алгоритм включає наступні етапи:
- Обговорення з клієнтом цілей та завдань дизайну профілю, сторінки або каналу. Це може бути спілкування з аудиторією, організація продажу, реклама.
- З урахуванням тематики, спрямованості проекту підбирається відповідна соціальна мережа.
- Проводиться аналіз та оцінка цільової аудиторії, сторінок, профілів та каналів конкурентів.
- На основі проведених досліджень розробляється оформлення обкладинок сторінок, постів, шапок каналів.
- Макети передаються клієнту на узгодження.
Це – стандартний перелік послуг, який може бути доповнений та розширений залежно від побажань та бюджету замовника.
Важливість дизайну для SMM
Якщо ви використовуєте соціальні мережі для продажу, важливо, щоб вони, як і товар, мали привабливу «упаковку». Це дозволить залучати покупців та стимулювати їх до цільових дій.
Це стосується корпоративного облікового запису, який представляє компанію, створює перше враження і є початковою точкою для подальшого спілкування з аудиторією.
Для досягнення максимальної ефективності краще замовити оформлення тих майданчиків, на які заходить найбільше відвідувачів. Для просування бізнесу найчастіше використовуються популярні мережі з багатомільйонною аудиторією:
- Facebook;
- Instagram;
- YouTube;
- Twitter.
Брендовані інтернет-спільноти допомагають відвідувачам швидко знаходити інформацію про конкретний бренд на загальному тлі компаній, що працюють у такому ж напрямку.
Це дозволяє максимально охопити аудиторію, продемонструвати відповідальність стосовно клієнтів, зацікавленість у співпраці.
Живий, цікавий обліковий запис з корисною інформацією допомагає підтримувати образ надійного партнера, підвищує довіру потенційних покупців, що забезпечує зростання трафіку на корпоративний ресурс.
Скільки коштують послуги SMM менеджера?
У нас можна замовити пакет послуг SMM з різним складом та ціною. При цьому вартість залежить від багатьох факторів:
- наявності корпоративного стилю;
- кількості майданчиків для оформлення;
- особливостей дизайну, числа варіантів.
Наприклад, у Instagram оформляється аватар, сториз, пости. У YouTube – знак каналу, прев'ю відео. За умови комплексного замовлення дизайну в різних соцмережах можна заощадити.
Якщо ви хочете отримати додаткову інформацію, уточнити ціну – зателефонуйте або напишіть в онлайн-чаті.